суботу, 20 серпня 2016 р.

На день вишиванки


Візерунки вишиванок – це зашифровані написи
Вишиванка – це зашифроване послання до того, хто вміє читати. Кожна пелюстка, стеблинка, листочок вишитого рослинного візерунку ‒ це символ: буква, цифра, з яких складається ім’я, прізвище, дата якоїсь події, наприклад, дня нарождення, з зазначенням дня тижня, фази місяця і назви сузір’я, під яким ця подія мала місце. Можна таким чином записати все, що завгодно. Аби тільки знати, як. Тепер завдяки чудовій книжці дослідника української писанки та вишивки Володимира Підгірняка «Текстова вишивка. Бродівське письмо» цьому може навчитися кожен бажаючий.
























Щороку в третій четвер травня відзначається День вишиванки. В цей день  українці по всьому світу одягнуть вишиванки.

Українська вишивка – це не просто традиція. У ній закладено важливу генетичну інформацію нашого народу і кожного роду. Пропонуємо вам навчитися «читати» вишивку і самим «кодувати» інформацію про себе та свою сім'ю за допомогою правильних узорів.

 Я дізналася , як вишити моє ім'я.


Книгу Володимира Підгірняка в форматі djvu і програму для створення зразків вишивок «Вишивка v. 1.5. Українська версія» можна скачати за посиланням «Текстова вишивка. Бродівське письмо.»
http://akkompaniator.com/vizerunki-vishivanok-tse-zashifrovani-napisi/

http://m-ukraine.com/474-vyshyvka-tse-rodoviy-kod-ukrayintsiv-yak-zakoduvaty-v-uzor-imya-ta-datu-narodzhennya-lyudyny.htm

Немає коментарів:

Дописати коментар