Я вдячна,
що Ви завітали на мій блог.
Також готувала матеріли для творчої міської групи «Дистанційна освіта Донеччини: створення контенту для навчально-методичного супроводу вивчення укр.літератури в загальноосвітніх закладах» (керівник Трошина Г.П.).
Постійно поширюю свій досвід не тільки публікуючи свої наробки у різних виданнях, а й виступаю на педрадах, методоб'єднаннях, постійно діючому семінарі із зарубіжної літератури.
на сайті "Створи шедевр" у номінації "Методичні новації".
Мене звати Ягодкіна Наталія Леонідівна. Я працюю учителем української мови та
літератури у Ліцеї №35 імені Валентина Шеймана Краматорської міської ради Донецької області.
У 1998 році
закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут.
Викладаю українську мову та
літературу, зарубіжну
літературу в школі.
Стаж педагогічної
роботи – 23 роки.
З 2013-2014 навчального року активно працювала у ПДС
«Навчально-методичне забезпечення курсу «Зарубіжна література»» (керівник
Павловська В.Г.). У цьому ж році посіла ІІІ місце у міському етапі
XIX Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації
«Світова література».
Готувала дітей до конкурсів " Зимові читання ", "Літні читання" у рамках Всеукраїнського проекту «Вся Україна читає
дітям».
У 2014-2015 навчальному році посіла І місце на міському етапі обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості із світової літератури "Створи шедевр".
У 2015-2016 навч. році брала участь у обласному Інтернет-конкурсі літературно-мистецької та пед.медіатворчості з рос. мови та інтегрованого курсу "Література", анг. мови , зарубіжної літератури "Створи шедевр".Отримала диплом ІІ ступеня в номінації «Методичні новації» ( міський рівень) Наказ УО №130 від 21.04.2016р. і диплом ІІІ ступеня ( обласний рівень) Наказ Департаменту освіти і науки від
16.05.2016 №219 .
Постійно поширюю свій досвід не тільки публікуючи свої наробки у різних виданнях, а й виступаю на педрадах, методоб'єднаннях, постійно діючому семінарі із зарубіжної літератури.
Я продовжую
вивчення системи інноваційних методів та
нових нетрадиційних моделей уроку .
Сьогодні вчитель має нові форми та методи роботи, нові
розробки програм. Здавалося б, простіше простого: прочитати твір, показати на
карті батьківщину письменника, визначити проблеми, які хотів показати автор. На
допомогу прийшли новітні інтерактивні засоби та комп’ютерні програми, і це
взагалі удосконалює роботу вчителя та дає вагомі результати.
У своїй роботі я обираю інноваційні технології навчання.
Інтегрую технології критичного мислення, інтерактивні та комп’ютерні
технології. На даний момент я працюю над темою досвіду: «Розвиток критичного мислення на
уроках світової літератури».
Чому саме критичного мислення? Тому що критичне
мислення — це не тільки здатність помічати помилки та недоліки у чужій
роботі, але й аналізувати, виявляти позитивне і негативне. Ключові елементи критичного мислення — це знання, вміння, цінності,
відносини.
Постійно займаюся самоосвітою, беру
участь у семінарах, обмінююся досвідом з колегами. Свій
педагогічний досвід завжди
намагаюся не тільки
узагальнювати, а й поширювати.
Найважливішим
для мене є не тільки зацікавити своїм предметом, але й
прищеплювати любов до нього, розвивати творчий потенціал та критичне
мислення учнів , у результаті чого значно покращується їх успішність .
Моє педагогічне
кредо:
Я - вчитель,
це - професія від Бога!
Я хочу бачити і чути майбуття!
Для цього в мене лиш одна дорога,
Іти із учнем поруч все життя!
За моїми переконаннями, "Душа дитини – це
храм ", тому свою працю я спрямовую на те, щоб цей храм не став цеглою,
учу любити і поважати батька і матір, бути добрими і чесними, гідними дітьми
своєї землі.
В.О.Сухомлинський говорив: «Учитель готується до
хорошого уроку все своє життя..»
Кожен урок учителя – це маленький спектакль, який зворушить струни дитячих душ, і якщо ці струни дзвенять, як єдина мелодія, значить, вчитель відбувся. Я вірю, що мої найкращі уроки ще попереду. І продовжувати їх буде саме життя. Завжди думаю про те, чи стануть мої уроки для учнів пробудженням Добра, Честі, Милосердя, Справедливості.
Кожен урок учителя – це маленький спектакль, який зворушить струни дитячих душ, і якщо ці струни дзвенять, як єдина мелодія, значить, вчитель відбувся. Я вірю, що мої найкращі уроки ще попереду. І продовжувати їх буде саме життя. Завжди думаю про те, чи стануть мої уроки для учнів пробудженням Добра, Честі, Милосердя, Справедливості.
Моє покликання – учитель… Чим більше
викладаю літературу, тим більше відчуваю відповідальність. Відповідальність,
тому що мені довірили маленьку душу, а я повинна створити Людину, і не просто
Людину, а читача, творця, митця. Як це зробити? Одвічне питання…Мій досвід
підказує мені, що я обрала правильний шлях.
на мій блог!
_____________________________________________________________________
Цей блог зареєстрований у каталозі освітянських веб-ресурсів
https://sites.google.com/site/teachblogs/katalogна сайті "Створи шедевр" у номінації "Методичні новації".
Чудовий блог, а ВИ - ЧУДОВИЙ ПЕДАГОГ!
ВідповістиВидалитиПідібраний дуже цікавий матеріал і для вчителів, і для учнів! Від щирого серця - дякую! Ви, на мою думку, творча особистість!Приємно!
ВідповістиВидалити