Про мене

Я вдячна, що Ви завітали на мій блог.
    
Мене  звати Ягодкіна Наталія Леонідівна. Я працюю учителем української мови та літератури у Ліцеї №35 імені Валентина Шеймана Краматорської міської ради Донецької області.  
  У 1998 році закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут. Викладаю українську мову та літературу, зарубіжну літературу в школі.
Стаж педагогічної роботи – 23 роки.  
 З  2013-2014 навчального року активно працювала  у  ПДС «Навчально-методичне забезпечення курсу «Зарубіжна література»»  (керівник Павловська В.Г.). У цьому ж році посіла ІІІ місце у міському етапі  XIX Всеукраїнського  конкурсу «Учитель року»  у номінації «Світова   література».
Готувала  дітей  до конкурсів " Зимові читання ", "Літні читання" у рамках Всеукраїнського проекту  «Вся Україна читає дітям».
У 2014-2015 навчальному році  посіла І місце  на міському етапі обласного інтернет-конкурсу літературно-мистецької та педагогічної медіатворчості із світової літератури "Створи шедевр". 
У 2015-2016 навч. році  брала участь у обласному Інтернет-конкурсі літературно-мистецької та пед.медіатворчості з рос. мови та інтегрованого курсу "Література", анг. мови , зарубіжної літератури "Створи шедевр".Отримала диплом ІІ ступеня  в номінації «Методичні новації» ( міський рівень) Наказ УО №130 від 21.04.2016р. і диплом ІІІ ступеня ( обласний рівень) Наказ Департаменту освіти і науки від 16.05.2016 №219 .
Також  готувала матеріли для  творчої міської групи «Дистанційна освіта Донеччини: створення контенту для навчально-методичного супроводу вивчення укр.літератури в загальноосвітніх закладах» ерівник  Трошина Г.П.).
Постійно поширюю свій досвід не тільки публікуючи свої наробки у різних виданнях, а й виступаю на педрадах, методоб'єднаннях, постійно діючому семінарі із зарубіжної літератури.
 Я  продовжую  вивчення системи інноваційних методів та  нових нетрадиційних моделей уроку .

Сьогодні вчитель має нові форми та методи роботи, нові розробки програм. Здавалося б, простіше простого: прочитати твір, показати на карті батьківщину письменника, визначити проблеми, які хотів показати автор. На допомогу прийшли новітні інтерактивні засоби та комп’ютерні програми, і це взагалі удосконалює роботу вчителя та дає вагомі результати.

У своїй роботі я обираю інноваційні технології навчання. Інтегрую технології критичного мислення, інтерактивні та комп’ютерні технології. На даний момент я працюю над темою досвіду: «Розвиток критичного мислення на уроках світової літератури».
Чому саме критичного мислення? Тому що  критичне мислення — це не тільки здатність помічати помилки та недоліки у чужій роботі, але й аналізувати, виявляти позитивне і негативне. Ключові елементи критичного мислення — це знання, вміння, цінності, відносини.
  Постійно займаюся самоосвітою, беру участь у семінарах, обмінююся досвідом з колегами. Свій  педагогічний  досвід  завжди  намагаюся  не  тільки  узагальнювати, а  й  поширювати.
Найважливішим для мене є не тільки  зацікавити своїм предметом, але й прищеплювати любов до нього, розвивати творчий потенціал та критичне мислення учнів , у результаті чого значно покращується їх успішність .
   Моє педагогічне кредо:
Я - вчитель,
це - професія від Бога!
Я хочу бачити і чути майбуття!
Для цього в мене лиш одна дорога,
Іти із учнем поруч все життя!
    За  моїми переконаннями, "Душа дитини – це храм ", тому свою працю я спрямовую на те, щоб цей храм не став цеглою, учу любити і поважати батька і матір, бути добрими і чесними, гідними дітьми своєї землі.
              В.О.Сухомлинський говорив: «Учитель готується до хорошого уроку  все своє  життя..»
     Кожен урок учителя – це маленький спектакль, який зворушить струни дитячих душ, і якщо ці струни дзвенять, як єдина мелодія, значить, вчитель відбувся. Я вірю, що мої найкращі уроки ще попереду. І продовжувати їх  буде саме життя. Завжди думаю про те, чи стануть мої  уроки для учнів пробудженням  Добра, Честі, Милосердя, Справедливості.
             Моє покликання – учитель… Чим більше викладаю літературу, тим більше відчуваю відповідальність. Відповідальність, тому що мені довірили маленьку душу, а я повинна створити Людину, і не просто Людину, а читача, творця, митця. Як це зробити? Одвічне питання…Мій досвід підказує мені, що я обрала правильний шлях.


на мій блог!
_____________________________________________________________________
Цей блог зареєстрований у каталозі освітянських веб-ресурсів
https://sites.google.com/site/teachblogs/katalog
на сайті "Створи шедевр" у номінації "Методичні новації".

2 коментарі:

  1. Чудовий блог, а ВИ - ЧУДОВИЙ ПЕДАГОГ!

    ВідповістиВидалити
  2. Підібраний дуже цікавий матеріал і для вчителів, і для учнів! Від щирого серця - дякую! Ви, на мою думку, творча особистість!Приємно!

    ВідповістиВидалити