вівторок, 14 грудня 2021 р.

Одного разу, я запитала дуже успішну жінку, у чому її секрет. Вона посміхнулася і відповіла...

 

Одного разу, я запитала дуже успішну жінку, у чому її секрет. Вона посміхнулася і відповіла:

Я перестала боротися з тими, хто брехав про мене…

Я перестала боротися з родичами…

Я перестала боротися за любов і увагу…

Я перестала боротися за свої права з хамами…

Я перестала боротися, щоб догодити всім…

Я залишила цю боротьбу тим, кому більше нема за що воювати…

Я стала боротися за моє бачення, мої мрії, мої ідеї і мою долю. День, коли я відмовилася від дрібних битв, – це день, коли я стала успішною і набагато більш щасливою ».

Деякі битви не варті вашого часу. Вибирайте те, за що ви воюєте з розумом.

Джерело


https://www.istoriyi.com/2912/?fbclid=IwAR3nguDshsrCxy3iOKMGrlqF2lFmH7Z4yTcAntSbYAS8PCKJWAddv7aULtI

Немає коментарів:

Дописати коментар