середу, 1 грудня 2021 р.

Тренінг "Прокачай свою мрію"

 




Ви коли-небудь замислювались, що об’єднує людей? Можливо, МРІЯ?

В останній день осені (30.11.2021 р.) мені як класному керівникові разом із моїм 9-Б  Ліцею №35 імені В.Шеймана пощастило побувати на тренінгу «Прокачай свою мрію», розробленому за участі Національної ради дітей і молоді. Ми познайомилися із тренером проєкту Y1317 Олексієм Цикаленком. Він яскраво представив матеріал тренінгу: для чого мріяти, що таке МРІЯ, як добре мріяти, як ефективно планувати, розкривати потенціал власних ресурсів, ставити ціль і реалізовувати її  у подальшому житті.

   Мої діти щиро спілкувалися із тренером, розказали про свої мрії .

     Під час перегляду презентації особливо збентежив ( у позитивному смислі) слайд «27—річний Я». Я зрозуміла, що більшість моїх учнів не замислювалась над своїм майбутнім у проєкції 10-15 років .

   Мені і моїм дітям (9-Б класу) сподобався цей тренінг: він не тільки ознайомлює, але й розвиває мотивацію, глобальне бачення кожної людини, учить прекрасному.

 Чекаємо нових тренінгів із нетерпінням!!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар