суботу, 20 листопада 2021 р.

Історія із життя (з інтернету)

 Моя прабабця колись розповіла мені таку історію. Дівчиною вона захворіла на тиф.

І так заслабла, що вже майже помирала.
Їй виділили окрему тарілку, ложку, чашку, а братам і сестрам заборонили спілкуватися з нею, щоб не наражати їх на небезпеку.
І от одного разу підходить до неї тато і каже:
- Катю, скажи, чого б ти хотіла скуштувати найбільше?
Вона подумала і відповіла:
- Вершків.
Рік був голодний, тож вершки взагалі були за розкіш..
Але тато взяв з хати єдину коштовну річ, продав її і купив тих вершків.
Вона з'їла їх і почала одужувати.
- Хіба вершки в змозі вилікувати тиф? - запитала я (а була ще мала).
- Не вершки, люба... Просто я відчула себе потрібною, бо заради мене тато був ладен на все...
Автор: Sevastiana Karvatska
P.S. Людині, ким би вона не була і якими б статками не володіла, важливо відчувати себе потрібною, вартою уваги і довіри.
Якщо це не так, гармонія світу руйнується.
І людина руйнується зсередини...
Тільки любов дарує, рятує і лікує...Чи не так?
..зичу всім і собі великого дару, милосердного серця, вміти побачити..❤️


Немає коментарів:

Дописати коментар