суботу, 31 липня 2021 р.

«Втрачене покоління» або «Є надія»

 Приголомшливий вірш, який обов’язково потрібно прочитати два рази. Чому саме два? Прочитайте перший раз і зрозумієте.

Я – частина втраченого покоління
І я відмовляюся вірити, що
Я можу змінити цей світ.
Я розумію, можливо, це шокує вас, але
«Щастя вже всередині тебе»
– Це брехня, насправді.
Гроші зроблять мене щасливим
І в тридцять років я розповім своїй дитині, що
Він – не найважливіша річ у моєму житті.
Мій бос буде знати, що
Мої принципи:
Робота
Важливіше, ніж
сім’я
Послухайте:
З давніх пір
Люди живуть сім’ями
але зараз
Суспільство ніколи не буде таким, як раніше
Експерти кажуть мені
Через тридцять років я буду святкувати десятиліття свого розлучення.
Я не вірю, що
Я буду жити в країні, яку сам створю.
У майбутньому
Знищення природи стане нормою.
Ніхто не вірить, що
Ми збережемо нашу прекрасну планету.
І звичайно
Моє покоління вже втрачено.
Нерозумно вважати, що
Є надія.
А тепер прочитайте вірш знизу вгору.
Цей «білий вірш» читається в обидві сторони як символ двох протилежних сюжетів розвитку людства. І щоб сценарій з першого прочитання не став реальністю, потрібно вибрати зворотню дорогу із зовсім іншими цінностями. Автор Джонатан Рід навіть дав віршові дві назви, залежно від того, яке саме прочитання ви маєте на увазі – «Втрачене покоління» або «Є надія».

https://www.facebook.com/groups/2564255726999258/user/100004328565942

Немає коментарів:

Дописати коментар