пʼятницю, 9 вересня 2016 р.

День краси!!!

Я дуже люблю вірш Миколи Вороного 

КРАСА! 
Мій друже! Я Красу люблю,

І з кожної хвилини
Собі ілюзію роблю,
Бо в тій хвилинності ловлю
Я щастя одробини.

Що є життя? Коротка мить.
Яке його надбання?
Красою душу напоїть
І, не вагаючись, прожить
Хвилину раювання.                              

                      
    Краса! На світі цім 
Краса —                                               Малюнок  
Натхненна чарівниця,
Що відкриває небеса, 
Вершить найбільші чудеса,
Мов казкова цариця.

Її я славлю, і хвалю,
І кожну їй хвилину
Готов оддати без жалю.
Мій друже, я Красу люблю...
Як рідну Україну!

Краса споконвіку була значущим компонентом людського образу. У різні епохи краса прирівнювалася до чогось з роду божественного, до вищого з благ. Але ідеал краси у різних народів був неоднаковий.
Цікаво, але один із хроністів XVІ сторіччя приводить свою, досить оригінальну й зовсім нестандартну, формулу жіночої краси, кратну числу три.
На його думку, у гарної жінки повинні бути:
§  Три білі - шкіра, зуби, руки.
§  Три чорні - очі, брови, вії.
§  Три червоні - губи, щоки, нігті.
§  Три довгі - тіло, волосся й руки.
§  Три широкі - грудна клітина, чоло, відстань між бровами.
§  Три вузькі - рот, плече, ступня.
§  Три тонкі - пальці, волосся, губи.
§  Три округлі - руки, торс, стегна.
§  Три маленькі - груди, ніс і ноги.


Немає коментарів:

Дописати коментар