суботу, 21 грудня 2019 р.

Невигадані короткі історії з життя


Деколи наше життя підносить дивовижні сюрпризи і випробування. Це просто історії з життя, про які хочеться розповісти.
Сьогодні мій 75-річний дідусь, який ось уже 15 років як осліп через катаракту, сказав мені: «Твоя бабуся — найпрекрасніша жінка на землі, правда? Я задумалася на секунду і сказала: «Так, саме так. Напевно, тобі дуже бракує цієї краси тепер, коли ти її не бачиш». «Мила, — відповів мені дідусь, — я бачу її кожен день. Якщо чесно, тепер я бачу її куди виразніше, ніж коли ми були молоді»



Сьогодні мій 8-річний син обійняв мене і сказав: «Ти найкраща мама у всьому світі». Я посміхнулася і запитала у нього: «Звідки ти це знаєш? Адже ти не бачив всіх мам всього світу». Мій син у відповідь на це обійняв мене ще міцніше і сказав: «А ти і є мій світ».

Мій 21-річний лабрадор ледве може звестися, майже нічого не бачить і не чує, і у нього немає сил навіть гавкати. Але все одно, коли я входжу в кімнату, він радісно виляє хвостом.

Сьогодні я їхав додому з моїм дідусем, коли він раптово розвернувся і сказав: «Я забув купити квіти для твоєї бабусі. Зараз заїдемо в магазин на розі і я куплю їй букет. Я швидко». «А сьогодні що, якийсь особливий день?», — запитав я у нього. «Та ні, начебто ні», — відповів дідусь. «Кожен день щось особливе. А твоя бабуся любить квіти. Вони роблять її щасливішою».

Мій дідусь завжди тримав на своїй тумбочці стару вицвілу фотографію, зроблену в 60-х роках, на якій він і бабуся весело сміються на якійсь вечірці. Моя бабуся померла від раку, коли мені було 7 років. Сьогодні я заглянув у його будинок, і дідусь побачив, як я дивлюся на цю фотографію. Він підійшов до мене, обійняв і сказав: «Пам'ятай — ніщо не триває вічно, але це ще не означає, що воно того не варто». https://ukr.media/culture/277230/
Сьогодні, нарешті, я подолав свою гординю, і подзвонив своєму найкращому другові, з яким не розмовляв більше року. Він підтримував мене у найважчих життєвих ситуаціях, але рік тому, коли у мене була депресія, я був занадто егоїстичний, щоб допомогти другові в його проблемах. Я був упевнений, що він більше ніколи не буде зі мною спілкуватися, і подзвонив, щоб просто вибачитися. Але не встиг я сказати і слова, як у слухавці пролунав голос: "Ну що, друже, давно не бачилися, заїхати за тобою?". https://www.k1.ua/uk/about/news/2018/02/16/6_zvorushlyvyh_istoriy



Немає коментарів:

Дописати коментар