По периметру:
1-2. Народився в сім'ї коваля. Це мало вплив на його подальшу творчість.
2-3. Бере участь у громадсько-політичній діяльності. Тому багато публікується в газетах.
3-6. Вирушає в подорож Україною для агітації простих людей.
6-9. У подорожах збирає матеріал для літературної діяльності, в якому знаходяться відголоски народної творчості.
9-8. Пише різними мовами: українською, російською, болгарською, польською тощо. Також перекладає чужі твори.
8-7. І.Франко – вчений, має безліч робіт з різних наукових галузей: мовознавства, історії, фольклористики.
7-4. Має величезну кількість робіт і публікацій, які відіграють значну роль для розвитку країни та її народу.
4-1. В своїй творчості він описує красу і багатогранність Батьківщини, культуру, традиції, працелюбність і силу свого народу.
1-2. Народився в сім'ї коваля. Це мало вплив на його подальшу творчість.
2-3. Бере участь у громадсько-політичній діяльності. Тому багато публікується в газетах.
3-6. Вирушає в подорож Україною для агітації простих людей.
6-9. У подорожах збирає матеріал для літературної діяльності, в якому знаходяться відголоски народної творчості.
9-8. Пише різними мовами: українською, російською, болгарською, польською тощо. Також перекладає чужі твори.
8-7. І.Франко – вчений, має безліч робіт з різних наукових галузей: мовознавства, історії, фольклористики.
7-4. Має величезну кількість робіт і публікацій, які відіграють значну роль для розвитку країни та її народу.
4-1. В своїй творчості він описує красу і багатогранність Батьківщини, культуру, традиції, працелюбність і силу свого народу.
По хресту:
2-5. Іван Франко має безліч публікацій, книжок тощо.
6-5. Був у пошуку нових ідеї та думок.
8-5. Відомий у всьому світі.
4-5. Відіграє значну роль у розвитку української та світової літератури.
2-5. Іван Франко має безліч публікацій, книжок тощо.
6-5. Був у пошуку нових ідеї та думок.
8-5. Відомий у всьому світі.
4-5. Відіграє значну роль у розвитку української та світової літератури.
Тлумачення
1. Молот, ковадло – кузня – батько – перша школа;
2. Клас – аудиторія – викладач, писав про школу;
3. Дитина – сміх – дитяча тематика, можливий варіант – «Бористав сміється»;
4. Листя – збірка «Зів'яле листя»;
5. І.Я.Франко;
6. Картина «Сікстинська мадонна» - сонет «Сікстинська мадонна»;
7. Скеля – вірш «Каменярі»;
8. Птах, беркут – повість «Захар Беркут»;
9. Хмари – воля , Бог, релігійна тема .
Немає коментарів:
Дописати коментар