Beg stroka

Я - вчитель, це - професія від Бога! Я хочу бачити і чути майбуття! Для цього в мене лиш одна дорога, Іти із учнем поруч все життя!

Сторінки

пʼятниця, 18 грудня 2020 р.

"Сучасні освітні технології"

 "Сучасні освітні технології"

  • СЛОВНИК ПЕДАГОГА XXI сторіччя


СОТ - сучасні освітні технології;
Оффлайн-навчання - метод отримання нових знань в аудиторії під час безпосереднього спілкування викладача та учня;
Онлайн-навчання – метод отримання нових знань за допомогою Інтернету в режимі реального часу;
МООС – масові відкриті онлайн-курси, які через відеолекції транслюють знання величезній кількості людей;
Змішане навчання - методика формальної освіти, згідно з якою учень засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає у класі;
Перевернуте навчання – метод навчання, при якому вся теоретична і лекційна програма вивчається вдома, а в класі з учителем детально розбираються завдання і вправи по темі;
Адаптивне навчання - це навчальна модель, яка використовує техніку і нові технології для потреб учнів в якості «інтерактивних навчальних пристроїв»;
Інклюзивне навчання - навчання учнів із особливими потребами шляхом включення їх в загальне освітнє середовище за місцем їхнього проживання;
СДУГ - синдромом дефіциту уваги та гіперактивність;
РАС - розлад аутичного спектру;
Тьютор (від англ. tutor — учитель) — особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, репетитор, наставник;
Коуч – це тренер, здатний зробити з людини чемпіона, тобто мова йде про виховання переможців;
Фасилітатор (від англ. facilitate):1. сприяти, 2. допомагати, 3. полегшувати. Це вчитель, основне завдання якого полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів.
Освітні технології
Інтерактивні освітні технології - передбачають активну взаємодію всіх учасників процесу навчання,їх здатність до діалогу з будь-чим (комп’ютером) або з будь- ким (людиною);
Різнорівневе (диференційоване) навчання - організація навчально-виховного процесу з урахуванням типових індивідуальних особливостей учнів;
Проблемне навчання - навчально-пізнавальна діяльність учнів із засвоєння знань та способів діяльності на основі створення й розв’язування проблемних ситуацій;
Технологія навчання в співпраці - технологія базується на ідеї взаємного навчання, при організації якого учні беруть на себе не тільки індивідуальну, але й колективну відповідальність за вирішення навчальних задач;
Проектне навчання - учні виконують навчальні проекти, під якими слід розуміти самостійно розроблені та подані результати роботи над проблемою. (консультування вчителя)
Ігрові технології навчання
Гейміфікація навчання- використання ігрових практик та механізмів для створення такого освітнього середовища, учасники якого спостерігають за власним прогресом, змагаються один з одним, допомагають один одному і мотивують один одного;
Веб-квест - проект з використанням інтернет-ресурсів;
Кейс-метод - інтерактивний метод навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності;
Мобільне навчання - метод навчання, при якому на заняттях активно використовуються смартфони, ноутбуки, планшети; Бріколаж в освіті - це використання для навчання всього, що завгодно, крім спеціально створених інструментів;
Е-навчання - це система навчання за допомогою інформаційних та електронних технологій;
Арт-терапія — це вид психотерапії та психологічної корекції, заснований на мистецтві та творчості; 
АВА терапія - розуміння взаємозв'язку поведінки і середовища;
Ерготерапія - сприяє розвитку координаційних здібностей, реакцій рівноваги, загальної та дрібної моторики, моторного планування, покращує інтеграцію сенсорної інформації, а також регулює рівень активності;
Методика Монтессорі - сприяє формуванню адекватної самооцінки, самоаналізу та рефлексії;
Пісочна терапія – одна з форм психотерапії, яка виникла в рамках аналітичної (юнгіанської) психотерапії (проективна методика). Вона є одночасно діагностичним та терапевтичним інструментом;
Терапія сенсорної інтеграції- формує базу для соціальної поведінки і оволодіння навчальними навичками;
Ізотерапія - використання готових творів мистецтва, створення власних творінь;
Казкотерапія - прослуховування і обговорення казок;
Музикотерапія - може бути як індивідуальною, так і груповою;
Едьютейнмент - навчання як розвага.
Сторітеллінг - мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації .


https://skurska.blogspot.com/p/blog-page.html

Немає коментарів:

Дописати коментар